onsdag 1 juli 2009

Way out West I

Nu är det så här.
Jag ska till Way out West. Och det känns bara så fel att åka dit utan att ha någon form av följetong om min första festival någonsin här på S.O.T.
Min följetong går ut på att jag presenterar alla artister jag planerar att se på med hjälp av en sång av var och en av dem.
(så kreativ är jag, liksom)



Det här är Fever Ray (jag brukar kalla henne för Knife utan The), systern i duon The Knife och ärligt talat en av de bästa på att göra musik i Sverige.
Jag är ingen talang på att beskriva hur bra musik är, jag brukar bara bli flummig och skriva väldigt obskyra saker, så jag låter hennes I'm not done tala för sig själv.

Innan jag planerade att lägga upp den här videon, fanns det en jättevacker video till den här låten med bilder från filmen Eternal Sunshine of the Spotless mind. Nu har givetvis någon tagit bort den videon när jag ska lägga upp den.
Sur är vad jag blir.

Inga kommentarer: