fredag 19 februari 2010

väl bibehållen

Ja, jag vet vad ni tänker.

Vad har hänt med människan S.O.T.? Varför har hon massvis med pråliga, urkonstiga, inteallspassande färger på sin blogg?
Och vad är grejen med bloggbeskrivningen?
Och bilden - ett gäng träd helt utan mening?
Och titeln - S.O.T. - Stöddig Odödlig Tönt,

Jag tittar roat på er (mina röster i huvudet) och rycker på axlarna. Pråliga färger är vad som gäller just nu. Bloggbeskrivningen är intressant. Träden är personliga.
Okej, namnet är tråkigt. Jag vill ha något som sammanfattar min passion för ordet kufisk, Don Rosa, kufiska böcker, Ukraina, vargar, Norrland, franska filmer, spanska, glasögon, uttryck, ekologi, psykologi, sociologi, etologi, mytologi, mystisk konst, roadtrips, episka filmer, höga kjolar, färgen mintgrön, 50- & 60talet, musik, korpar, muffins, eter, vallmo, vegetarianism och även mina känslor inför IB, livet och skymningen och om man kunde få med min belägenhet att somna och mina obevekliga känslor inför känslor inför känslor.

Det borde inte vara så svårt?

Inga kommentarer: