tisdag 10 augusti 2010

Postcards from Italy























Det här är bilden jag fick av Italien - katedraler & färsk frukt. Lite mer än så är det givetvis, men på två och en halv hinner man inte skapa mycket till bild av ett land.
Den stora frågan är då, vill jag skapa mer av en bild av Italien?
Vad snyggt det vore om någon helt casually kunde dyka upp och ställa mig den frågan. Men eftersom det bara är jag och nybakt bröd i lägenheten nu, får jag fråga mig själv. Och svara själv dessutom:
Jomenvisst, varför inte, visserligen hade de ganska kufisk frukost och liten sådan, att engelskan inte var den bästa påverkade mig inte så mycket, de flesta hade ganska god engelska och de som inte hade det kunde kompensera med spanska (som jag talar en smula), Comosjön i Italien är förresten den kyligaste och mest fantastiska sjöområde jag sett på år och dagar.

Ni förstod väl att jag svarade ja?

Inga kommentarer: