lördag 30 oktober 2010

the meter marks ok

Det blev lov, och det trodde jag aldrig skulle hända. Jag trodde att det var meningen att man skulle vara fast i en slags tidskapsel och aldrig komma framåt. Men egentligen fungerar det inte så (tror jag). Mitt huvud har fungerat som en slags dammig lagerlokal för all information jag behövt till diverse skoluppgifter, alla med olika tjusiga förkortningar (WL, IA, EE) och just nu är det ganska svårt att låta mitt lagerlokal till huvud vara något annat än just det. Förvaring.

Den här veckan gör sig dock bäst åt att prioriteras till annat, som kan få förvaringsutrymmet däruppe få en annan funktion, den som den hade för några år sen. Brottas lite med samvetet över allt jag egentligen måste göra, men ändå göra annat. Spellistor. Tågfärder. Dinkelscones. Se Miazakifilmer (drömma mardrömmar om den ansiktslöse i Spirited Away)

Inga kommentarer: