torsdag 26 augusti 2010

rapport

IB-eleven har precis planerat upp sitt liv (höst) in i minsta detalj på ett word-dokument och spenderar nu resten av eftermiddagen med att skriva en 1000-orduppsats om skillnader på ätstörningar i österländsk och västerländsk kultur, med inte mindre än tre koppar te med olika smaker i bredvid sig på skrivbordet.

Och så har valstugorna efter lång längtan kommit till min lilla stad! Jag hoppas på att få höra många mysiga proletär-historier från V-farbröder och fasar inför att motvilligt bli rekryterad av ungdomsorganisationer från fel sida (och så ska jag stå emot frestelsen att försöka leda en debatt om skattepolitiken med Piratpartiet eller FI).
Man vet ju aldrig vad som kommer att hända.








Ja, jag vet att det är ointressant, men jag försöker få lite ärlig Creativity här.

Inga kommentarer: