söndag 17 maj 2009

Sömnigt Orörligt Tillstånd.

LÄGESRAPPORT: Jag är trött.
Så trött att jag tycks somna var fasen som helst så länge jag sitter stilla längre än fem minuter. Under helgen har jag somnat sittandes på obeskrivligt obekväma platser (försök somna sittandes på en plaststol med överkroppen på ett bord så förstår du) inte mindre än tre, nästan fyra gånger.
Mina ben väger bly. Jag kan inte gå utan att vara livrädd för att knäna ska gå av - KNÄPP - och där ligger jag på golvet i en knälös hög.

Det här håller inte, tänker jag, och kollar klämkäckt en skum internetsida med sök-dina-symptom-funktion för att kolla vad det är för fel på mig.
Och tydligen har jag järnbrist, blodpropp, kritiskt tillstånd av blodbrist, depression, sömnproblem, diabetes, för snabb ämnesomsättning samt vitaminbrist.
Allt på samma gång.
Oh yeah.

Inga kommentarer: