fredag 8 januari 2010

Konversationer #2.

Dessa konversationer behandlar de sena konversationerna jag över det sociala interaktiva sättet msn sett då de format framför mig i form av bokstäver sent på natten.
De har skapats mellan mig och en viss människa vars namn inte börjar på B.

1.
Den första konversationen kan inte publiceras, då den skulle ta upp extremt mycket plats. Den går i alla fall ut på att jag sitter och glorifierar The Knife på alla plan (helt utan att det har något att göra med vad vi talade om innan) och fortsätter med att analysera alla låttexterna. Vad jag får till svar är: "..., jaså, hm, okej, visst, öh, jaha", och annat i den stilen.
Ändå fortsätter jag i ungefär en kvart till.


2.
Det måste finnas en god anledning till att använda sig av funktionen "vibb". Detta var en av dem.
"JAG BER TUSEN GÅNGER OM URSÄKT MEN DU FÅR INTE SOMNA. DU MÅSTE SÄGA GODNATT FÖRST."

3.
Klassikern. Obeskrivlig. Jag vet inte ens hur vi kom in på det.

"Om en skogsbrand startade så skulle jag inte vilja ha sex med den."

1 kommentar:

S.O.T. sa...

Jag har haft lite kontakt med denna man vars namn inte börjar på B,och jag kan garantera att han har flera psykotiska drag.