onsdag 19 januari 2011

en sak som är irriterande med mig

När jag har haft en spännande dröm måste jag flyga runt och berätta det för alla. Alla. Verkligen, precis alla. Det är nog en hel del - men händelsevis inte alla - som vill höra följande:

"ALLTSÅ DU MÅSTE BARA HÖRA! Jag drömde att jag stod och sålde korv inatt i en Disneyfilm som var en Star Wars-ripoff med en massa rymdfigurer som var helt gröna i ansiktet och så och så och så var Colin Firth där och han pratade en massa tyska och köpte tre - TRE - soyacurrybratwursts hos mig! Och så skulle rymdfigurerna göra honom gravid med Alan Rickman. Men det gick inte, så han blev gravid med en slumpmässig liten grön rymdvarelse istället! WIHO!"

...tillexempelvis inte superstressade personer man möter på ICA Supermarket. Hmm.

Inga kommentarer: